שאלות ותשובות
דף הבית »
שאלות ותשובות
האם המוצרים מקוריים?
כמובן , כל המוצרים שלנו 100% מקוריים . אנחנו יבואנים מקבילים שקיימים בשוק כבר 10 שנים ולאחרונה הוחלט לפתוח גם אתר אונליין במחירים אטרקטיביים לאור תקופת הקורונה.
כמה עלי לשלם על משלוח ? ותוך כמה זמן מגיע ?
המשלוחים מתבצעים ע”י חברת שליחויות חיצונית (צ’יטה שליחויות) ומגיעים בשני אופציות : שילוח עד הבית או שילוח אל נקודת איסוף הקרובה ביותר אל הבית שלכם
שילוח עד הבית יעלה 32 ₪ ויגיע אליכם תוך 3 ימי עסקים
ושילוח לנקודת איסוף מוסדרת יעלה 17 ₪ ויגיע אליכם לאחר יום עסקים
ובקנייה מעל 300 ₪ שילוח עד הבית ושילוח לנקודת איסוף יהיו בחינם.
*אלא אם כן מדובר באיזור חריג ואז יכולים להיות עיקובים קלים.
- נקודות איסוף :בימי שישי חברות המשלוחים לא עובדות ולכן אדם שמזמין ביום חמישי אחרי 13:00 יקבל את המוצר רק לאחר יום עסקים.
- שליח עד הבית :בימי שישי חברות המשלוחים לא עובדות ולכן אדם שמזמין ביום חמישי אחרי 13:00 יקבל את המוצר רק לאחר 3 ימי עסקים
כיצד מבצעים הזמנה באתר?
הרכישה באתר קלה ופשוטה. בכל עמוד מוצר שאליו תכנסו תוכלו לבחור את המידה המבוקשת ולהקליק על אייקון רכישה. הפריט שבחרתם יתווסף מיד לסל הקניות. בלחיצה על האייקון סל הקניות מצד ימין למעלה תוכלו לראות את כל הפריטים שהוספתם לסל הקניות. לאחר שסיימתם ואתם מוכנים לעבור לתהליך הרכישה, תוכלו להקליק על אייקון בצע הזמנה ולבצע את הרכישה.
כיצד אדע אם הפריט קיים במלאי וזמין לרכישה באתר?
כל הפריטים המופיעים באתר זמינים למכירה. בעמוד הפריט תוכלו לראות את המידות הזמינות באתר עבור הפריט המבוקש. אם המידה אזלה יופיע סימן אלכסון על אייקון המידה או שהמידה לא תופיע כלל.
האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?
כמובן. ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 077-551-6939 ונשמח לסייע ברכישה טלפונית.
כיצד ניתן לשלם באתר ?
ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט .
כיצד מבצעים החלפה וכמה זה עולה ?
ניתן להחליף ולהחזיר מוצרים שנרכשו באתר תוך 14 ימים, מוצרים שנרכשו במבצע ניתן להחזיר תוך 7 ימים. החלפות יתבצעו מול שירות הלקוחות בטל’ 077-551-6939 בשעות הפעילות ימים א-ה 09:00-17:00. עלות משלוח החלפה: 45 ש”ח, עלות משלוח החזרה 30 ש”ח.
כיצד אדע שההזמנה הושלמה ואושרה?
מיד בסיום ביצוע ההזמנה ישלח אליכם דוא”ל ו/או מסרון המאשר את קליטת ההזמנה ובו יופיע סיכום ההזמנה: מספר ההזמנה, פרטי המשלוח ופרטי החשבונית. במידה ולא הגיע הדוא”ל, אנא פנו אל שירות הלקוחות בטלפון
077-551-6939 והנושא ייבדק.